خرید بک لینک ارزان

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک ارزان


سپاهان درب
کعبی: منظورم از آن برنامه، شب‌های فوتبالی نبود
رانت پنهان در بورس تهران
طنز؛ واقعا ۸۰۰ تومن؟

۲۵۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

سینماپرس: مراسم تشییع پیکر زنده یاد حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده سینمای ایران و وداع با وی با حضور هنرمندان، سینماگران و مردم برگزار شد.

سینماپرس: بیست و هشت تیر ماه، سالروز درگذشت زنده یاد خسرو شکیبایی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران است؛ این مهم ما را برآن داشت تا با برخی از هنرمندان سینمای ایران درباره خاطرات، ویژگی های شخصیتی و جایگاه خسرو شکیبایی در سینمای ایران گفتگو کنیم.

سینماپرس: در شماره جدید نشریه «خط حزب الله» مطلبی درباره سینما و نسبت جناح مومن با این پدیده هنری منتشر شد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به افزایش ظرفیت پهنای باند شبکه انتقال کشور به ۱۲ هزار گیگابیت بر ثانیه و ظرفیت پهنای باند داخلی به ۷۰۰۰ گیگابیت، از دسترسی ۱۰ میلیون نفر به پهن‌باند ثابت و ۴۰ میلیون نفر به پهن‌باند موبایل خبر داد.

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهدای مرصاد پاکدشت، پیام نور، جماران از تاریخ 24 تیرماه آغاز می شود.

اپراتورهای تلفن همراه با ارائه سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، هزینه‌های متفاوتی را برای برقراری هر دقیقه مکالمه دریافت می‌کنند که از ۲۹۹ ریال تا ۹۳۷ ریال را شامل می‌شود.

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات اشرفی اصفهانی، شهیدعرب سرخی و شهید لطیفی از تاریخ 25 تیر ماه آغاز می شود.

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی پیام نور، دکتر حسابی، خاورشهر از تاریخ 26 تیرماه آغاز می شود.

رییس مرکز فضای مجازی با ابراز تاسف از فیلتر شدن شرکت‌های فین‌تک، درباره شاخص‌های ICT، اظهار کرد: مشترکان ADSL ماهانه هشت گیگابایت در ثانیه و مشترکان همراه سه گیگابایت مصرف دارند، اما هنوز با مصرف اینترنت کشورهای توسعه یافته فاصله داریم.

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات الغدیر، شهید رجایی، شهید توکلی، شهید لطیفی، کوشک و یوسف آباد قوام از تاریخ 27 تیرماه آغاز می شود.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/