خرید بک لینک ارزان

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک ارزان


سپاهان درب
کعبی: منظورم از آن برنامه، شب‌های فوتبالی نبود
رانت پنهان در بورس تهران
طنز؛ واقعا ۸۰۰ تومن؟

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

حسین کعبی بازیکن باتجربه تیم سپیدرود رشت اعلام کرد که منظورش از صحبت هایی که درباره ناپاک بودن یک برنامه فوتبالی تلویزیونی بیان کرده، شب های فوتبالی نبوده است.

بورس در عین حال که اصل مهم شفافیت را یدک می‌کشد، در بسیاری برهه‌ها محل سوءاستفاده برخی افراد ذی‌نفع شده است. استفاده از رانت فرصت‌ها و اطلاعات در تاریخ فعالیت بورس تهران همواره وجود داشته است.

مبدع منشور اخلاقی در فوتبال گفت: «اگر شجاعی و حاج‌صفی مقابل اسرائیل بازی نمی‌کردند، نفری ٨٠٠ میلیون + یک خانه به آنها می‌دادیم. در نتیجه چون بازی کردند برای محرومیت با کی‌روش هماهنگ شد!»

رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج امروز در یک نشست خبری بودجه فیلم «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را 8 میلیارد تومان اعلام کرد و از تولید پنج فیلم سینمایی خبر داد که آثار جدید بهرام توکلی و مسعود ده‌نمکی در میان آنها هستند.

به مناسبت هفتادمین سالگرد استقلال هند از بریتانیا، گالری «Getty Images» در لندن این هفته نمایشگاهی از نخستین عکس‌های این کشور را نمایش داد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که بعید است اسامی وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم امروز (سه‌شنبه) تقدیم مجلس شود.

نادر فقیه‌زاده، طراح ایرانی ۴۰ ساله‌ای است که در کارنامه‌ی خود توانسته طراحی دو اتاق سری ۶ و ۷ را ثبت کند. امروز قصد داریم نگاهی کوتاه به یکی از مدل‌های ویژه‌ی از جدیدترین اتاق سری ۷ داشته باشیم که نادر فقیه‌زاده طراح این اتاق بود.

هواوی تا چند ماه دیگر گوشی «میت ۱۰» (Mate 10) را معرفی و راهی بازار می‌کند. محصولی که از صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه بهره می‌برد و از این نظر شباهت زیادی به گلکسی اس ۸ خواهد داشت.

خانه من جایی است پر از نور و امید؛ خانه‌ای سبز و دلنشین که هر گوشه آن را با عشق چیده‌ام. هر روز صبح که بیدار می‌شوم، میز صبحانه پر است از محبت، بوی نان تازه و بخار چای گرم دمکرده و خوش عطر دوستی که نشانی از بوی زندگی است؛ آغازی نو برای ادامه راه باانرژی بیشتر. خانه پر از محبت و زیبای نعیم و یاسمین همه این ویژگی‌ها را دارد. این مطلب را از دست ندهید.

حسن روحانی درحالی کار خود را به عنوان رییس دولت دوازدهم آغاز کرده است که همه در انتظار معرفی اعضای دولت جدید از سوی او هستند.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/